Ruszyła właśnie druga edycja promocji Banku Millennium przeznaczona dla nowych klientów, którzy założą Konto 360° lub Konto 360° Student. W jej ramach możemy uzyskać bardzo atrakcyjny moneyback (2% w przypadku płatności kartą i aż 10% w przypadku płatności BLIK). Łącznie można zyskać aż 360 zł. Zyskają również obecni klienci, którzy za polecenie konta innym osobom mogą zarobić nawet 700 zł!
Jak zyskać 360 zł?
Promocja dotyczy osób, które w okresie trwania promocji (28.07.2015 – 22.11.2015) otworzą Konto 360° lub Konto 360° Student. Starzy klienci banku również mogą skorzystać z promocji pod warunkiem, że w okresie od 01.09.2014 r. do 27.08.2015 r. nie byli stroną umowy, na mocy której bank prowadził na ich rzecz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (ROR) lub konto techniczne (rachunek techniczny). Oznacza to, że takie osoby mogą na nowo otworzyć konto.
Możesz zyskać aż 360 zł przez pół roku, czyli do 60 zł miesięcznie:
- 2% zwrotu za płatności kartą do konta – aż do 30 zł miesięcznie
- 10% zwrotu za płatności BLIK – aż do 30 zł miesięcznie
Dodatkowe należy:
- pobrać, zainstalować i zalogować się do nowej aplikacji mobilnej banku
- wykonać min. jedną płatność kartą do konta w każdym miesiącu
- w przypadku Konta 360° (nie dotyczy Konta 360° Student) zapewnić także wpływy zewnętrzne na konto min. 1000 zł miesięcznie
Pierwszym miesiącem, które dotyczyć będzie promocyjny moneyback będzie miesiąc następujący po miesiącu zawarcia umowy, a sama premia wypłacana będzie do końca miesiąca następującego po miesiącu promocyjnym. Premia nie podlega opodatkowaniu, więc otrzymamy ją w całości.
Promocja „Polecam Bank Millennium”
Z tej promocji mogą skorzystać obecni klienci banku, jak i nowi, którzy teraz założą konto. Obecny klient banku nie może jednak skorzystać z promocji, o ile posiadał już w banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy i rozwiązał umowę o prowadzenie tego rachunku po 01.09.2014 r. Aby przystąpić do promocji należy:
- zalogować się w systemie transakcyjnym Banku (Millenet)
- na swoim profilu w sekcji pod nazwą „Polecam Bank Millennium” dokonać akceptacji regulaminu promocji poprzez zaznaczenie dedykowanego pola
- do 31.10.2015 r. polecić osobie, która nie posiada żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie była uprawniona do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w banku po 01.09.2014 r. jako posiadacz, współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator („Nowy Klient”) Konto 360° lub Konto 360° Student, poprzez wysłanie do nowego klienta wiadomości (mailowej lub tekstowej, SMS) z unikalnym „Kodem promocyjnym” przypisanym do obecnego klienta, co czyni we własnym zakresie lub za pośrednictwem banku (wtedy bank na zlecenie klienta wysyła wiadomość SMS, bądź email odpowiednio na numer telefonu lub adres wskazany przez klienta)
Nowy klient, aby spełnić warunki promocji, powinien:
- po otrzymaniu wiadomości (mailowej lub tekstowej SMS) z poleceniem Konta od obecnego klienta, w której przekazywany jest link do strony https://polecam.bankmillennium.pl, wejść poprzez link na ww. stronę, na której widnieje pole ze wskazanym Kodem promocyjnym
- złożyć wniosek o konto – kod promocyjny przepisuje się automatycznie do formularza wniosku
- poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola zaakceptować regulamin promocji i wyrazić zgodę na przekazywanie obecnemu klientowi informacji o dokonanych czynnościach bankowych, w zakresie niezbędnym do uzyskania przez obecnego klienta nagrody w ramach promocji
- na podstawie złożonego wniosku założyć konto i wystąpić o wydanie karty debetowej do konta i/lub aktywować dostęp do systemu płatności mobilnych (BLIK)
- aktywnie korzystać z konta, tzn. gdy od dnia otwarcia konta do 30.11.2015 r. na nowo otwartym koncie zostaną zaksięgowane transakcje bezgotówkowe dokonane w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych przy użyciu karty debetowej i/lub usługi BLIK na łączną kwotę co najmniej 360 złotych
- nie rozwiązać lub nie wypowiedzieć umowy o prowadzenie konta do dnia 10.12.2015 r.
Za każdego poleconego nowego klienta, który spełni powyższe warunki, obecny klient otrzyma 100 zł. Łącznie w ten sposób można zarobić 700 zł, co równa się skutecznemu poleceniu konta siedmiu osobom.
Parametry Konta 360º
- 0 zł za prowadzenie konta po spełnieniu warunku: wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł (w przeciwnym razie zostanie pobrana opłata 8 zł)
- 0 zł za kartę do konta w przypadku wykonania min. 1 płatności kartą w miesiącu (w przeciwnym razie zostanie pobrana opłata 7 zł)
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów za granicą
- 0 zł za przelewy krajowe w złotych przez internet i mobilne
- 0 zł za przelewy na e-mail lub telefon
- 0 zł za zlecenia stałe
- 0 zł za polecenie zapłaty
Jak widać nie trudno spełnić warunki, aby konto było całkowicie darmowe. Wystarczy, aby co miesiąc na nasze konto wpływała np. pensja (o ile zarabiamy co najmniej 1000 zł). Osoby do 26 roku życia mogą założyć Konto 360º Student, gdzie nie jest wymagany żaden wpływ na konto, a do zwolnienia z całości opłat wystarczy zaledwie wykonanie min. 1 płatności kartą w miesiącu (na dowolną kwotę).
Uwaga: Bank może domyślnie aktywować ubezpieczenie "Bezpieczna karta" płatne 2,99 zł miesięcznie, jednak nie jest ono obowiązkowe i można je wyłączyć.
Pakiet Bardzo Pomocny
W przypadku Konta 360º (nie dotyczy to Konta 360º Student) możemy otrzymać również za darmo przez pierwszy rok Pakiet Bardzo Pomocny (normalnie kosztuje 4,99 zł miesięcznie). Jego główne zalety to:
- Pomoc domowa – w razie zdarzenia losowego m.in. interwencja hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza oraz naprawa sprzętu AGD/RTV/PC.
- Pomoc medyczna – w razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku w domu, m.in. wizyta domowa lekarza i pielęgniarki.
- Pomoc IT – m.in. naprawy smartfona, telefonu, tabletu, zakupu urządzenia w razie kradzieży, całodobowego dostępu do infolinii.
Możesz skorzystać aż z 7 różnych interwencji w roku. Wystarczy kontakt z całodobowym Centrum Alarmowym.
i to mi się podoba, jednocześnie może skorzystać stary i nowy klient
OdpowiedzUsuńNie wiem co autor miał na myśli pisząc w części dotyczącej polecenia konta innej osobie "na swoim profilu w sekcji pod nazwą „Polecam Bank Millennium”" , ponieważ nie ma tam zakładki o nazwie "profil" lub coś podobnego.Tym bardziej nie ma czegoś co się nazywa „Polecam Bank Millennium” a bez tego nie da się polecić Banku.Jest tylko zakładka "Ustawienia" gdzie można ustawić swoje personalia i zabezpieczenia ale na pewno nie ma tam „Polecam Bank Millennium”. Po wysłaniu mail'a do banku z tą informacją przyjęto go jako reklamację na, którą Bank ma 30 dni.Jednym słowem jest promocja z której nie można skorzystać.Więcej rzetelności w artykułach.
OdpowiedzUsuńOpierałem się na regulaminie promocji (link do niego znajduje się na dole artykułu). Nic nie napisałem o szukaniu zakładki "profil" i czytając regulamin sam również nie odczytałem tego polecenia w ten sposób. Zrozumiałem to chyba dokładnie tak samo, jak miał zamiar przekazać to Bank w regulaminie promocji, tzn. profil to indywidualny wygląd naszego konta tuż po zalogowaniu się, a sekcja o nazwie „Polecam Bank Millennium” powinna znajdować się pośród innych sekcji.
UsuńDołączam screenshot z zaznaczoną sekcją, o której mowa w artykule:
https://i.imgur.com/C46aclZ.png