17 lutego 2016

Zwrot za zakupy w internecie i dodatkowe $5 od Giving Assistant

Giving Assistant to serwis oferujące zwrot pieniędzy (ang. cashback) za dokonanie zakupów w wybranych serwisach internetowych. Jakby tego było mało, dzięki rejestracji w serwisie za pomocą tego linka, można dostać dodatkowo bonus powitalny w wysokości $5!

Wypłaty uzyskanych zwrotów po zakupach dokonywane są na konto PayPal. Należy więc zarejestrować się w tym serwisie za pomocą maila, który mamy podpięty pod konto PayPal, aby bez problemu otrzymać zwrot pieniędzy za zakupy. Wypłata uzyskanych środków następuje od kwoty $5,99. Oznacza to, że wraz z uwzględnieniem bonusu powitalnego wystarczy kupić nawet niezbyt drogą rzecz, aby uzyskać przynajmniej $0,99 zwrotu i efekcie uzyskać kwotę $5,99 uprawniającą do wypłaty środków zgromadzonych w Giving Assistant.

UWAGA! Serwis Giving Assistant działa w oparciu o ciasteczka (ang. coockies) i niezbyt dobrze współpracuje z dodatkami blokującymi reklamy np. AdBlock. Najbezpieczniej przed rejestracją w serwisie oraz zawsze przed dokonaniem zakupu wyłączyć tego typu dodatki oraz całość operacji przeprowadzać w trybie prywatnym przeglądarki (ang. incognito). Będziemy mieli wtedy pewność, że ciasteczka są „wyzerowane”.

Jak dokonać zakupu ze zwrotem od Giving Assistant i bonusem $5?

  1. Włącz typ prywatny przeglądarki i wyłącz dodatki blokujące reklamy np. AdBlock.
  2. Załóż konto w serwisie Giving Assistant za pomocą tego linka.
  3. Na stronie Giving Assistant wyszukaj interesujący sklep (pełny spis jest w górnym menu pod nazwą „Cash Back Stores”).
  4. Przejdź do wybranego sklepu za pomocą linka umieszczonego na stronie Giving Assistant.
  5. Dokonaj zakupu i zaczekaj na zwrot pieniędzy.

Czy to na prawdę działa?

W pierwszej chwili może pojawić się pytanie, czemu ktoś miałby oferować zwrot za część zakupów i jaki on ma w tym interes. Pytanie jest jak najbardziej zasadne, ale to jak najbardziej może się wszystkim opłacać i to żadne oszustwo.

W przypadku tego typu serwisów mamy do czynienia z umową trójstronną pomiędzy sklepem, serwisem oferującym zwroty za zakupy i klientem. Sklepy mają wkalkulowane w ceny produktów środki przeznaczone na reklamę w celu pozyskiwania nowych klientów i powrotu starych klientów. Jednym ze sposobów pozyskiwania klientów jest oferowanie zewnętrznym serwisem tego zadania, za co te serwisy otrzymują stosowne wynagrodzenie uzależnione od kwoty wydanej przez klienta. Serwisy te starają się przyciągać klientów poprzez oferowanie im uzyskania zwrotu za dokonane zakupy. Po prostu dzielą się z klientem częścią wynagrodzenia otrzymanego wynagrodzenia od sklepu. Wynagrodzenie to jest uzależnione od danego sklepu, dlatego wysokość procentowego zwrotu za zakupy różni się w poszczególnych sklepach.

Sytuacja taka jak opisana powyżej jest korzystna dla każdej ze stron. Sklep i tak ma przeznaczone środki na reklamę, więc jest zadowolony, że przynosi ona skutki. Serwis pośredniczący w przyciąganiu klientów jest zadowolony, bo swoje zarobi za samo pośrednictwo w pozyskiwaniu klientów. Klient jest natomiast zadowolony, bo odzyska część kwoty z zakupów. Całą zaś „zabawę” finansują z kolei osoby, które dokonują zakupów bez pośrednictwa tego typu serwisów i płacą regularną cenę bez możliwości uzyskania zwrotu za zakupy.

Ważne linki